deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 19 -Cozumel

Vandaag is het tijd voor Mexico, we hebben een beetje uitgeslapen, daarna maar weer naar het ontbijt, heerlijk hoor als ze alles voor je klaar maken. Op naar Cozumel, we kunnen nu zo van boord want we liggen aan een pier, lekker makkelijk. Nou Mexico is niet veel veranderd in 20 jaar, nog steeds opdringerig en lawaaierig en chaotisch. Meiden vonden er weinig aan, we werden bijna de winkels ingetrokken en alle mooie namen kwamen voorbij, wel allemaal gratis rotzooi gekregen, je kon ook dronken worden van alle proeverije maar na een tijdje maar weer richting de boot gegaan. Lekker gerommeld allemaal, wat getukt, gegeten, gedronken, Tonny en ik zijn nog even naar de wal gegaan en wat gekocht. Allemaal weer klaar voor het diner wat weer heerlijk was, het is saai maar waar, echt heel relaxed, terug in de kamer hing er een aap in onze kamer, echt geweldig leuk, morgen maar eens kijken hoe dat moet op de cursus. Vanavond was er zang en dans overal, hebben hier en daar gekeken, er was ook nog eenmexicaansbuffet rond middernacht maar dat hebben we toch maar overgeslagen anders komt het echt niet goed met ons.