deklerkseninamerika4.reismee.nl

Weer thuis.

We zijn weer thuis ! Gelukkig of helaas ?

De storm had ons bijna langer in Florida gehouden maar we konden toch gewoon weg.

De zee was echt wild en de stranden waren ook gesloten een zondagochtend, er werd gezegd dat je binnen moest blijven en als je in een caravan woonde moest je naar een shelter.

Er ging heel veel dicht en het was voor ons ook echt de vraag of we zouden vliegen, TAP gebeld en ja die wisten het ook niet.

Steeds meer vluchten werden gecanceld en we werden toch wat ongerust, klein koffertje gepakt met wat extra schone kleren voor het geval dat we langer moesten blijven, alleen de sokken en onderbroeken waren op dus snel nog wat gescoord hier en toen op naar de Denny's want je moet wel lekker gegeten hebben voor je in het vliegtuig gaat.

Op de weg was het echt stil en af en toe zag je geen hand voor ogen zo hard regende het, auto inleveren was snel gedaan en op het vliegveld was het eng stil.

We moesten snel koffers op de band en naar de gate om te boarden want ze wilde eerder vertrekken , voor de storm uit, tussen de buien door, nou dat is gelukt, het viel alles mee, in het begin wat turbilentie maar voor de rest een snelle vlucht, heerlijk gegeten.

Tip van de dag, neem de vegatarische maaltijd, zag er super uit voor Freddy maar van ons was ook heel goed, alleen op de korte vlucht van Lissabon naar Amsterdam kregen we helemaal niks, echt niks , nou dat vind ik ook niks hoor.

De eerste was zit er al in, nieuwe spullen kunnen in de kast en nu wakker zien te blijven, de meiden zijn naar school om hun rooster op te halen.

Allemaal bedankt voor het lezen en de reacties.