deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 1 - Amsterdam -Lissabon - Miami

We moesten vroeg op vandaag want onze eerste vlucht ging al om 6:15, de auto werd opgehaald voor de vertrekhal en gelukkig was het nog niet druk op schiphol. Ed heeft zijn sigaren gelijk ingeslagen en na onze eerste Starbucks gingen we op weg naar Lissabon, prima vlucht, makkelijk vliegveld waar we prima werden geholpen waar we moesten zijn, heel wat anders dan Rome een paar jaar geleden. We wisten alleen niet dat we ook nog een busrit hadden geboekt, we moesten echt een heel stuk met een bus naar ons vliegtuig dat ergens los stond geparkeerd, met een trap naar boven, haha oude tijden herleven. We hadden al ergens gelezen dat TAP top was en ja alles was voor de rest echt prima. We waren mooi op tijd geland in Miami en moesten toen door de douane, ja dat duurde even, was druk, wij mochten door de us citizen, ja dat heb je als je een paar jaar achter elkaar gaat. Auto ophalen ging echt supersnel, we hebben een GMC terrain, lekkere ruime auto, een echte amerikaan.

The westin diplomat is echt geweldig mooi, morgen komen de foto's, hebben we nu geen puf meer voor. Net heerlijk gegeten bij de TGI Fridays, allemaal aan de jack daniels, heerlijk was het. We zijn nu echt helemaal afgedraaid en gaan snel naar bed, morgenvroeg staat de walmart op het programma en natuurlijk ontbijt bij Denny's. Groetjes vanuit Hollywood. ( naast Miami)

De gelukken

Blij dat jullie goed aangekomen zijn, nu kan het echt gaan beginnen. Geniet maar weer van de 1e Denny's heerlijk!!!!!

De padtjess

Fijn te horen dat alles soepel is verlopen, de vakantie kan beginnen.

petra

fijn dat jullie goed zijn aan gekomen en nu genieten