deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 21

Vanmorgen moesten we om 6 uur op omdat we ons moesten melden voor imigrations in de Normandielounge we niet de enige non us residents, dus het duurde wel eventjes. Daarna nog lekker wezen ontbijten voor de laatste keer op de boot. Gelukkig ging het uitchecken best snel en stonden onze koffers al klaar. We waren gewaarschuwd voor opstoppingen in Tampa omdat daar de republikeinse conventie is maar wij konden gewoon lekker doorrijden en hadden geen last ervan, ja we hebben nog nooit zoveel agenten gezien overal. We zijn de I-75 opgereden en deze een paar uur gevolgd, erg saai en het weer werd steeds slechter, aangekomen in het hotel hoorde we dat ze echt heel slecht weer opgeven en dat waarschijnlik morgen de vliegvelden dicht gaan, we zullen zien. Nog even met Tonny en Ed de zee ingegaan, lekker in de hoge golven, Freddy maakte haar eigen gloven in het bad. Nu zit iedereen te internetten want ja we zijn 5 dagen niet in de lucht geweest. Zo maar eens buiten kijken en lekker bij Bumba Gump eten. Jullie horen weer van ons zodra we meer weten.

Shirley

Niet geloven dat het er al weer op zit, ...time flies when your having fun!!

Hopelijk houdt Isaac zich gedeist en zijn de meiden morgen op tijd voor hun rooster :-).

goede reis terug!!

Joke

Alle berichten en foto's doorgenomen. Wat ziet dat er allemaal geweldig uit.
Ben erg benieuwd wanneer jullie thuis komen.
Groeten aan Isaac!!!!
Goeie reis en tot gauw

jacqueline

jammer dat het al weer voorbuj is voor jullie zag er allemaal weer mooi uit nou ik hoop voor jullie dat de reis naar huis goed en voorspoedig verloopt groetjes.