deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 15

Vanmorgen afscheid genomen van onze villa, alles achtergelaten hoe het hoorde en op naar de Perkins voor een lekker ontbijt, echt heerlijke breakfast patatoes, een perfect adres voor ontbijt. Bush Gardens was onze volgende stop, we hadden een keer een onderbreking omdat het ging onweren maar dat was snel over, we hebben gedaan wat we wilde dus op naar het hotel, onze mio was even de weg kwijt maar gelukkig konden we het toch vinden. Meiden nog even gezwommen , voor het diner zijn we hier heerlijk bij het hotel aan het water buiten gaan zitten, superlekker gegeten, Ed en Tonny tonijn, ieder 2 stukken, echt weer niet normaal, Freddy had een lobsterroll en ik had overheerlijke fishtaco's. Morgen richting de haven en inschepen voor onze cruise. We hebben geen idee wanneer we weer online zijn, in ieder geval een zaterdag weer als we van de boot zijn dan laten we weten hoe het allemaal was en wie weet eerder. Groetjes en tot nu toe bedankt voor het volgen en voor de reacties.

anja

heel veel plezier op de cruise!!

wendy

ahoy! Geen idee wanneer jullie dit lezen, maar met 4voetertje gaat het goed hoor!
DOEIII groetjes