deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 3 - Miami- Key West

Vanmorgen waren we niet eens zo vroeg wakker, alle koffers weer dicht en in de auto en op naar de Denny's voor weer een heerlijk ontbijt en weer met een coupon.

Volgegeten richting de Best Buy voor een camera en toen naar Key West, onderweg bij Islamorada gestopt om tarpons te voeren.

Toen weer verder naar Key West, het is toch best een eindje.

Hotel snel gevonden en we hebben een prachtge grote kamer, lekker beneden bij het zwembad waar we ook maar gelijk in gesprongen zijn om af te koelen want aan de warmte zijn we nog niet helemaal gewend op eentje na dan.

Duvalstreet hebben we 's avonds een stukje gedaan en heerlijk gegeten bij het Hard Rock Hotel,

1 voorgerecht,3 hoofdgerechten en 2 toejes gedeeld en vol dat we zaten.

Weer teruggelopen naar hotel en weer heerlijk een plons genomen in het zwembad, meisjes waren moe en zijn snel gaan slapen, Ed en ik zijn nog even aan het stoeien met de computer , foto's en reismee maar het lukt nu toch om foto's te plaatsen.

Ik heb er wat tussengeplaatst maar er staan er nog meer bij foto's, dus even kijken als je het leuk vindt.

Bedabkt voor het meelezen en we vinden het heel leuk als er gereageerd wordt.

Groetjes van uit een prachtig Key West.

tessa

Het ziet er allemaal heel leuk en mooi uit. Geniet er van want het weer in nederland is niet al te best...
groetjes tessa

Oriana

Ziet er goed uit allemaal! Veel plezier!!

anja

hallo, wat een gezellig reisverslag, ik reis in mn gedachten met jullie mee ;-) Die ontbijtjes bij Denny's is volgens mij killing qua points maar het is vakantie!! veel plezier

gr anja