deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 4 - Key West

De wekker stond om 7 uur, op gemak gegeten op de kamer en toen richting Fury voor de jetskitour. Honderd formulieren ingevuld en toen op naar de jetski's, Tonny bij Ed en Freddy bij mij. Na alle instructies konden we op weg, heel langzaam de haven uit en toen gas erop, jeetje dat was best zwaar, er waren aardig wat golven en je moest constant bij sturen en maakte aardige klappen op het water. Het was echt geweldig, mooi weer, lekker op het water, superochtend dus!
Terug bij het hotel allemaal gelijk het zwembad ingedoken om het zout af te spoelen. Ed is naar de 5 guys gegaan voor hamburgers en patat, deze lekker opgegeten onder de parasol bij het zwembad. Het vroege opstaan, jetskien en hamburgers eten had ons moe gemaakt dus even de koelte van de kamer opgezocht. Lekker tv kijken, Freddy maakt een leuk filmpje van alle losse stukjes en we lezen wat en interrnetten even. Zie de link hier boven Op naar de Denny's voor heerlijke drankjes en smoothies, we wilde een foto maken van het zuidelijkste punt maar er stond een rij en dan in de brandende zon, nee dan straks of morgen maar weer proberen. Er moest nog even wat te drinken worden gehaald voor morgen en besloten om lekker naar de outback te gaan, weer heerlijk gegeten alleen de vis van Freddy was wat droog dus gezegd en hij werd gelijk van de rekening gehaald en excuses natuurlijk, geen probleem Freddy wilde toch nog keyl lime pie eten ,nou die hebben ze met z'n drietjes lekker opgegeten. Nog even een rondje gelopen over Duvalstreet en toen weer terug naar het hotel, voor het zwembad hadden we geen puf meer dus lekker richting bed zodat we morgen weer uitgerust zijn voor de alligators.

Joke

Het duurde even voor ik door had waar ik moest zijn voor de site. Ja na drie heerlijke weken vakantie kan ik niet meer zo goed nadenken.
Het ziet er allemaal weer erg leuk uit en jullie vermaken je prima zo te lezen. Geniet er van en ik ben vanaf nu weer een trouwe fan van jullie site

De gelukken

Jetskien kan ook weer van de bucketlist. Freddy kon het weer niet laten met de jetskie boy. Hihi Probeer ook eens een hapje alligator smaakt naar kip. And remmer don't feed the alligators.

De gelukken

Oh en Joke wij zijn ook zeer benieuwd naar jullie ervaringen. Na de vakantie maar een keertje afspreken?

De gelukken

Oh oh blond. Remember don't feed the alligators!!!!

Carla

Fijn dat jullie weer goed terug zijn, jammer dat het er al weer op zit voor jullie. Zijn benieuwd naar de verhalen en foto's.

Carla

He blondie ,we snapte hem wel hoor en ik weet het nog niet zeker of we er niet eentje gaan voeren, haha