deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 5 - Key West - Everglades- Everglades City.

Als eerste zijn we langs de boei gegaan, het zuidelijkste puntje van Amerika, snel een foto en op weg richting de Everglades.
Eerst langs de Mac voor wat cappucino's en toen de lange weg om weer van de Keys af te komen, naar het visitorcentre van de Everglades en daar een stukje over de boardwalk gelopen en jawel daar zagen we onze eerste aligators al.
De Panda Express kunnen we ook van het lijstje schrappen, weer heerlijk genoten van de orange chicken en veggie spring rolls. Onze volgende stop was Shark valley, een rondje gelopen maar voor de alligators was het ook te warm denken wij dus snel de auto weer in en de airco op LOW ! We zijn toen de loop road gaan rijden, eerste stuk asfalt, daarna goed te doen maar op het einde echt veel gaten en plassen maar het is gelukt, we kwamen 2 auto 's tegen en 2 alligators waarvan 1 een kleintje die al weg was voor we de foto konde nemen. Het was echt een hele mooie weg met veel mooie bomen met allemaal tillandsia erin. Langs het kleinste postkantoor voor een foto en op naar ons hotel, adres lag achter in dus we gingen het er maar op proberen, nou dat was niet zo moeilijk, haha wat een gat is dat zeg dat Everglades City. We moesten snel gaan eten want alles gaat hier vroeg dicht, meiden nog even gezwommen en toen allemaal op naar bed want morgen weer vroeg dag om met de airboot mee te gaan. Ps. Voor meer foto's klik op foto,s . We zien dat heel wat mensen meelezen , heel erg leuk , we vinden het nog leuker als jullie een reactie achter laten.

joke

hoi vakantiegangers,

Leuk hoor die aligators, toch wel anders dan in de dierentuin.
Ben benieuwd wat we morgen weer te zien en te lezen krijgen. Heerlijk hoor, langzaam opstaan en dat bij het ontbijt even jullie verslag lezen. Goeie start van de dag toch?
Veel plezier nog en tot morgen