deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 6 - Everglades City - Sanibel Island

Na het ontbijt naar de airboot voor een rondje door de mangrove. Het was echt heel mooi maar de alligators waren moeilijk te vinden, het water is hoog en dan hebben ze heel veel plek om te leven. De wasberen zou je zo mee naar huis nemen zo lief zijn die maar ze zijn eigenlijk heel gemeen dus maar niet gedaan. Eindelijk was het zover, de outlets , want er moest natuurlijk geshopt worden, iedereen is leuk geslaagd, mooie besteding van de middag want het onweerde en ging regenen. Met onze coupon een blizzard gehaald, 1 betalen en 1 gratis erbij, haha we zijn goed bezig, 4 lepels en heerlijk gesmuld. We hoefde niet meer zo lang te rijden naar Sanibel Island, het hotel ziet er echt heel leuk uit, alles maar weer uit de auto en toen op naar de island cow om te gaan eten, heerlijk was het. Morgen gelijk op naar het strand om schelpen te zoeken.

Reacties

Reacties

joke

leuke dag gehad zie ik. Wat schattig die kleine krokodilletjes. Ik weet niet of ik het zou durven om ze vast te pakken.
Shoppen is goed gelukt zo te zien.
Veel plezier op het strand morgen.
Groetjes

De. Gelukken

Dag 6 alweer , kroko's en wasberen kunnen ook van de bucketlist. Ik vond de mangroves ook heel erg mooi , weinig last van de muziekkenner begrijp ik?! Wij gaan vanavond bbqen want op dit moment is het mooi weer. Tot morgen.

de padtjes

heb de zon naar jullie toegestuurd!!

mooi he de Everglades vonden wij ook geweldig.

het eten is ook weer als vanouds hahahahaha

DE GELUKKEN

MEUZIKKEN MUGGEN BEDOEL IK

Carla

Haha ik begreep je al niet, nou hier op sanibel zijn er genoeg hoor en wij gingen gisteren buiten eten, zo lekker, haha. Freddy gaat mij aanklagen nu.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!