deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 7 - Sanibel Island

Vanmorgen vroeg lekker naar het strand geweest, Tonny kwam ook, gezellig wat schelpen gezocht, het ging jammer genoeg regenen. De fietsen alvast opgehaald en klaar gezet achter onze kamer. Het ontbijt buiten onder de parasol opgegeten terwijl het nog steeds regende, toen het droog was gingen we op weg naar Ding Darling maar we zijn er nooit gekomen met de fiets, het ging hozen en hield niet meer op, we konden onze kleren uitwringen. Meiden zijn gewoon met kleren en al het zwembad ingedoken, heerlijk gezwommen en ook in de zee terwijl het regende. Iedereen weer aangekleed en toen de auto maar gepakt, nog even in een souvernierwinkel gekeken, wat gegeten en naar het park, nou we hebben er geen beest gezien. Terug naar het hotel, lekker naar het strand want de zon scheen weer, nog met de meiden op de fiets naar de winkel terug voor een broekje voor Freddy en Ed hebben we lekker op een ligbedje achter gelaten met een tijdschrift. We hebben nu een nieuwe favoriet erbij, cheeburger- cheeburger, echt geweldig, even googlen , wat een keuze, wat een porties en helemaal vol voor weinig geld. Vooral de drankjes waren erg lekker. Nog even een rondje eiland gedaan, ben met de meiden nog even naar het strand gegaan en daar zagen we ineens een dolfijn langs zwemmen, geweldig. Nu de koffers weer inpakken en morgen lekker naar onze villa. Ina geef Muis morgen maar een extra aai van ons want ze is jarig, 4 jaar alweer.

De gelukken

Jammer van die buien, Maar dat hoort er ook bij in Florida. En als het zonnetje dan weer terug is, nou dan schijnt hij een pit in je reet! Zo nu een aantal dagen in de villa lekker hoor.

joke

Jammer van het weer, zeker als je wil gaan fietsen.
Ziet er allemaal erg leuk uit.
Geweldig hoor als je zo een dolfijn ziet zwemmen!!!
Ben benieuwd hoe de villa gaat bevallen. Went snel denk ik.
Wij gaan nog maar even genieten van het mooie weer en Piet zijn laatste vrije dag.