deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 8 - Sanibel Island - Villa

Vandaag zijn we aangekomen in onze villa, nou hij is echt prachtig, af en toe verdwalen we nog, nou ja Ed en ik dan. Vanmorgen weer buiten ontbeten, koffers in de auto en binnendoor richting Davenport waar onze villa staat. We zijn onderweg nog even bij een mall gestopt waar ik hele mooie lage hakjes heb gekocht voor op de boot met mijn ANWB pas kreeg ik ook nog eens 10% korting, we zijn goed bezig. Lekker wezen lunchen bij de Denny's met weer een coupon en toen lekker naar ons huis. We waren net een familie bij extreme home make over, we gingen snel van kamer naar kamer, het zag er allemaal prima uit, zo maar kijken of de bedden lekker slapen. De koelkast,vriezer en voorraadkast gevuld en toen naar de Chilli's met weer een coupon, weer heerlijk gegeten en Ed vult nu nog wat in via internet om te proberen 1000 doller te winnen. We hebben vandaag weer een paar flinke uien gehad we hopen dat het nu droog blijft de rest van de week. Tot morgen maar weer.

Reacties

Reacties

Regina

Hoi Ed en familie,
nou het ziet er allemaal super uit hoor ! leuk voor jullie, geniet er maar lekker van.
Ed, ik moet je toch even lastigvallen ivm lukoil demurrage, zou je me even willen bellen ? alvast bedankt , groetjes Regina en de rest van de OW collega´s

joke

Ben nieuwsgierig naar de foto's van de villa.Jullie zijn goed bezig met de kortingen.
En ff flauw doen. .....maar die uien?????onderweg? haha
Geniet van alles!!

Carla

Ja uien en door die uien gaat de hemel huilen en krijg je buien, zo gaat dat hier in florida, haha.

Shanna

Nou Ed, je eet wel erg culinair he? haha...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!