deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 9 - Orlando en omgeving

Wat een tegenvaller vanmorgen, we moesten voor ons eigen ontbijt zorgen. We waren al vroeg op pad richting Seaworld, als eerste atlantis gedaan, we konden zo doorlopen dus dat was super, Ed, Freddy en Tonny gingen daarna de Kraken in en de Manta, ik heb op mijn gemak in de schaduw gezeten en een boekje gelezen, de Manta vonden ze echt helemaal super. Na nog wat dingen gedaan te hebben en de shamu show hadden we het wel een beetje gehad nog even de Roggen geaaid en toen naar de auto. Het was niet raar dat we het warm hadden,  de auto gaf  100 F aan, rond 38 graden omgerekend. Snel langs de Mac en naar de villa, lekker  een late lunch gemaakt en gaan zwemmen. Het ging wel weer aardig te keer maar er viel maar een klein buitje, iedereen ging even lekker wat rommelen en op zijn gemak weer aankleden voor de volgende shopping-ronde. We zijn naar de outlet gegaan maar we hebben niet zo heel veel gekocht, tussendoor heerlijk bij de Red Lobster wezen eten , alleen wil Tonny iedere keer iets proberen wat ze nog nooit op heeft en soms valt dat tegen, gelukkig zijn de porties zo groot dat ze wel hier en daar mee kan eten,we vergaten om de coupon in te leveren, we zijn nog geen ervaren couponers! We gaan nu snel slapen en morgen zien we wel wat we precies gaan doen, meiden willen nog meer shoppen, zolang er airco is vindt Ed het ook prima en die wil nog Apple tv kopen en ik mag mijn creditcard erdoor halen iedere keer. Welterusten van uit Florida.

Joke

Leuk foto's van de villa. Heeft Tonny nu beter geslapen?
Lekker warm bij jullie maar gelukkig een zwembad in de tuin. Hier is het ook warm, ik denk dat er een buitje aan zit te komen.
Veel plezier nog.

De gelukken

Hallo mooie villa, leuk in seaworld is the turtletrack doen!!! Hier is het momenteel prachtig weer, dus dat pakken we nog ff mee.