deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 10

Vanmorgen na het ontbijt richting de mall in altamonte, een prachtige mall waar bijna niemand was, helaas kreeg Freddy bij de Victoria Secrett een migraine aanval, snel mijn creditkaart erdoor gehaald, Ed gezocht die naar de Apple was en weer richting de villa. Had gelukkig wel haar medicijnen in mijn tas maar het enige wat echt helpt is slapen dus dat is ze ook gaan doen. Ed en Tonny hebben voor ons lekker mac gehaald wat wij heerlijk bij het zwembad hebben opgegeten,, wat ideaal is is dat je overal de onder de zoveel calorieen, lichte keuze , heathty choice enz kan vinden en ik kijk er af en toe ook naar. Wij hebben heerlijk gezwommen, gebubbeld en lekker buiten gezeten en Freddy was gelukkig aardig opgeknapt na een middagje slapen. The olive garden was vandaag aan de beurt, ze hadden een mooie aanbieding, soep of salade, pasta met saus , breadsticks en dit allemaal endless voor 9,99. Dus allemaal de aanbieding, nou we keken wel raar op toen de salade van Freddy werd gebracht, was een gezinsbak, het was echt heerlijk maar bij vullen hoefde niet hoor, je mocht ook een portie meenemen als je wilde om thuis op te eten, nou nee dank u. De meiden hebben nog even gespeeld in de gamesroom, we zitten lekker sharkweek te kijken en gaan op tijd naar bed want morgen moeten we om half acht de deur uit.

Reacties

Reacties

joke

Jammer voor Freddy dat ze zo ziek was. Maar goed een middagje bijkomen in je bed is ook wel eens lekker. Ik zie jullie met lange mouwen zitten. Is het niet meer zo warm? Bij ons is het nog steeds erg warm en ze geven voor het weekend 30 graden en hoger op!!
Morgen lekker vroeg weg .....ik lees wel weer wat jullie allemaal hebben gedaan. Ik ga nog even naar school en bij pa en ma langs.
Tot morgen

Wendy

Hi,
Wat leuk om dit verhaal weer te lezen. Jullie hebben al heel wat mooie dingen gezien. Ed zei dat jullie gezwommen hebben met dolfijnen, soweeee! En als ik je vertel dat ik vandaag gezwommen heb met een krokodil, dan geloof je het zeker niet. Weliswaar een opblaasexemplaar, maar toch.... ;-)
Met Muis is alles oké, ze ging lekker brokjes eten en ik was wel blij dat ze gelijk kwam, want ze geven onweer/regen op.
Maar tot nu toe is er nog weinig gevallen. Nou de groetjessss ik ga naar bed. DOEIIIII

Carla

Joke de airco staat soms zo hard dat je binnen een vestje aandoet maar buiten doen we hem gelijk weer uit.
Wendy fijn dat jij nu voor Muis zorgt en wij zwemmen ook met Billy de krokodil in ons zwembad hier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!