deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 11-Discovery Cove

Eindelijk was het dan zover, we gingen zwemmen met dolfijnen. Koffie gehaald en op weg naar afslag 71. Onze passen laten maken en spullen in de locker en ons ingesmeerd, dat duurde even want het was dik spul waar je helemaal wit van werd, haha maar ja het moest voor de beestjes en om niet als een vuurtoren weg te gaan aan het einde van de middag. Het grand reef was echt super, allerlei vissen die lekker rondzwommen , zelfs haaien, oke die zaten dan wel achter glas maar toch.

Om 11:25 mochten we naar de dolfijnen, onze dolfijn heten Rose, eerst mochten we haar aaien, toen kussen en als laatste met haar zwemmen, echt helemaal geweldig. Er werden heel wat foto's gemaakt en we hebben ook een pakketje gekocht natuurlijk. Lekker wezen lunchen, alles is inbegrepen, eten, drinken, snacks tussendoor. De lazy river met een noodle door gedreven, was prachtig. Daarna lekker op onze bedjes op het strand gelegen en nog een keertje het reef bekeken, af en toe wat te drinken en te snacken gehaald. Als laatste zijn we bij de vogels wezen kijken en deze gevoerd,, gelukkig was het de hele dag droog gebleven er waren af en toe wel wat wolken maar er viel niets uit. Langs de Publix voor een stokbrood en de pizza in de oven gedaan, lekker op de bank gegeten en tv gekeken. We zijn allemaal best moe van een daagje zwemmen dus blijven we lekker thuis vanavond, morgen weer een dag en daar moeten we nog even over verzinnen wat we dan gaan doen. Groetjes van ons allemaal.

Reacties

Reacties

Joke

Geweldig lijkt mij dat. Moeten we toch ook maar eens doen. Ik zie jullie genieten dus houden zo.
Ik ga zo naar school in de hitte, maar ik weet het; niet klagen maar dragen.
Tot morgen.

de gelukken

Ik begreep dat Discovery Cove ook voor jullie een succes was, het is een heerlijk relaxed park, niet te groot, niet te druk. Ik zou er zo voor de 3e keer weer naar toe gaan. Het is hier prachtig weer, erg warm, en ze verwachten 30 tot 35 graadjes van het weekend. Lijkt hier Florida wel. Ellepel (Ik heb gewoon vandaag nog maar een dagje vri genomen hihi)

Emmy

hoi!
wat bijzonder dit, geweldig.... ik zie jullie genieten !

groetjes

Mariska

Met die dolfijnen moet wel heel gaaf zijn geweest!

Veel plezier nog!
groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!