deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 12 - Shoppen

Vandaag was het shopdag, na de cinnemonrolls uit de oven, vers fruit en koffie op naar de hollister, forever 21 enz. Eerst even langs de Weight Watchers hier want ja je mag overal wegen en dat heb ik dus gedaan en ik was zelfs afgevallen, maar een paar ons maar toch, nog wat folders verzameld, een boek gekocht en even wat gekletst met de dames daar over hoe het bij ons gaat. Na de mall nog langs de outlet gegaan en toen maar weer richting onze villa. Op aanraden van de Gelukken naar de Texas roadhouse gegaan, kregen een cactusblossom gratis, heerlijk een gefrituurde ui met saus, daarna kwamen de kip, vis, steak, ribs en pulled pork en het was allemaal heerlijk maar veel , echt niet normaal, dus ja in de bakjes en mee naar huis maar of we het nog opeten is de vraag.
Meiden liggen lekker een film te kijken, ed rookt een sigaar en ik werk de site bij. Morgen gaan we naar Bush Garden dus dat betekent vroeg uit de veren en zorgen dat we er vroeg staan zodat de achtbanen gedaan zijn voor het echt druk wordt. Het gaat veel te snel en eigenlijk is een weekje Orlando te weinig , er is hier zoveel te doen, maar ja we wilde ook nog cruisen dus moeten we keuzes maken. Tot morgen allemaal.

daisy

he krijgen we geen foto's van al die aan kopen haha
heel veel plezier morgen

jacqueline

het ziet er prachtig uit mooi park leuk die dolfijnen en vogels hier snik heet groetjes