deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 13

Langs de DD voor koffie en donuts en snel op weg naar Tampa, we stonden mooi vooraan geparkeerd en voor we het wisten zaten ze al in de eerste achtbaan. Maar bij de derde werden we weggestuurd, onweer in de lucht, oke er waren wat donkere wolken maar ach, ja tot het losbarstte, echt niet normaal en het hield niet op. We waren weer tot ons hemd nat en maar naar de auto gegaan en terug want het bleef aan de gang. Thuis weer een droog pak aan gedaan, snel wat gegeten en op naar de Florida Mall voor de M&M shop, nummer 3 gehad nu nog die in Londen te gaan dan hebben we ze allemaal gezien. De meiden hebben echt ingeslagen, zijn bijna blut maar ach als het regent moet je toch wat. Zal een foto plaatsen van wat ze allemaal gekocht hebben, Ed ook nog wat en ik helemaal niks, zielig he?

Een zondag als we naar Tampa gaan proberen we Bush gewoon opnieuw , even de plannen aangepast aan het weer. We hebben weer heerlijk gegeten bij de Denny 's , want ja de pannetjes moesten ook nog gegeten worden natuurlijk. Aqautica staat nog op het programma , koffers herpakken voor de cruise en natuurlijk weer lekker ergens eten. Jullie allemaal een fijn weekend.

joke

Jammer van die bui maar ja als je dan lekker kan gaan shoppen is dat toch een mooie troost.
Hoop voor jullie dat je niet weer zo'n bui krijgt want als je dan weer inkopen gaat doen kom je vast in de problemen met de koffers.
Hier is het erg warm. Zo maar inkopen gaan doen voor de bbq en vooral heel rustig aan doen de rest van het weekend.
Nou veel plezier nog en tot morgen