deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 14

Vanmorgen na het ontbijt naar Aquatica, zag er super uit maar helaas pindakaas kwamen na een tijdje de donderbuien er weer aan en moesten we uit het water, we zijn gelijk teruggegaan gelukkig want het ging weer tekeer toen we in de auto zaten niet normaal. Lekker langs de Subway voor de lunch en de meiden hebben daarna lekker cupcakes gemaakt

, wij alvast wat opgeruimd en Freddy lekker geskypt met Anouk. We moesten nog even naar een mall, deze keer de mall at millenIa, wat een mooie mall, zou Ed nog wat gekocht hebben bij de Tiffany's, haha we hebben er gekeken maar daar hield het mee op. We hadden van de week gegeten tegen over de minigolf met alligators en dat wilde de meiden wel, nou gedaan, vooral de alligators voeren met een hengel met een stuk knakworst was erg lachen, bij Freddy bleef hij er aan hangen, helaas geen fototoestel bij ons .

Het golfen was leuk, erg mooi aangelegd en leuk om te doen, Ed heeft gewonnen, mocht hij het eten betalen van ons. We hadden nog een bon voor de Applebee's dus die maar weer ingeleverd, heerlijk gegeten, nog een toetje genomen ook en nu onze laatste avond hier. Morgen staat het ontbijt bij de Perkins als eerste op ons programma nadat we villa hebben verlaten. Het is echt een super huis, behalve het bed waar tonny in slaapt , gelukkig met een extra matrasje slaapt het beter maar het is een minpuntje voor dit huis. Tot morgen maar weer, morgen nog 1 nachtje in een hotel en dan gaan we op de boot.