deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 16 - vertrekdag cruise

Vanmorgen gegeten en meteen richting de haven, papa en ik hadden de auto geparkeerd en daarna moesten we natuurlijk met koffer en alle andere zooi door de beveiliging. Gelukkig mochten we mee met de boot. Aangekomen in de boot hebben we meteen een "all you can drink" pas gehaald, nou ja je kan er alleen frisdrank mee halen maar toch een aanrader. We konden helaas nog niet meteen de kamer in dus we gingen naar het lido deck waar we hebben gegeten van het buffet. Daarna konden we onze kamers opzoeken die groter zijn dan we hadden verwacht. We hadden nog maar één koffer ontvangen dus nu maar hopen dat we de rest nog wel zouden krijgen. Nadat we het hele schip hadden bekeken besloten we dat we wel een toetje konden nemen vanavond. Uiteraad draait het hier allemaal om de veiligheid dus kregen we een  hele veiligheids instructie. Na dit alles gingen we pas uitvaren en natuurlijk hebben we boven op het deck gestaan om van het uitzicht te genieten. Gelukkig waren hierna onze koffers terecht en hadden we kleren om aan te trekken vanavond. We hebben ons klaar gemaakt en zijn gaan eten in het restaurant, waar het eten echt heerlijk is en keuzes genoeg. Moeders en Tonny hadden al weer met mensen gesproken via facebook die ook met deze cruise zijn, we hadden die mensen al 5 keer gezien maar durfde nog steeds geen contact te maken, maar in het restaurant is het gelukt en we gaan ze zeker nog een keer spreken om de nodige tips te krijgen. We hebben nog een show bekeken wat gedronken en toen op naar onze hutten.Delvin onze stewart had het programma voor de volgende dag al neer gelegd en een leuk handdoeken beest gemaakt op het opengeslagen bed.  Welterusten.