deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 17 - Zeedag

Heerlijk geslapen in onze portholecabins, echt helemaal niks mis mee, We hebben er twee naast elkaar, lekker 2 badkamers en de ruimte met 4 in een cabin is wel krap hoor. We zijn lekker wezen ontbijt in de maindiningroom, we zaten aan de zelfde tafel als gisteren, lekker bij het raam, gordijnen moesten wel dicht want anders was het niet te houden pal in de zon. Daarna lekker wezen zonnen maar het werd mij en tonny al snel te heet en we wilde vanavond niet als kreeft naar het captainsdiner. De lunchtijd was aangebroken en we hadden de tip gekregen om weer naar de diningroom te gaan, het was gewoon een driegangenlunch die we geserveerd kregen, tonny en ik hadden sushi en ik vond het de lekkerste die ik tot nu toe op heb. Tonny vond het toetje echt heel lekker, Freddy zit hier ook echt te genieten van haar eten en dat ze bedient wordt en ja Ed die heeft een smile op zijn gezicht van al dit lekkers. Even geprobeerd een ipad te winnen in het casino maar helaas niet gelukt, Weer even in de zon geweest, meiden bleven even lekker lezen in de porthole. Op naar het captainsdiner, freddy genoot van haar kreeft, Ed heeft alligator vooraf en ach we eten maar gewoon weer 3 gangen, dat lopen we er wel weer af mat al die trappen en heen en weer geloop. Vanavond naar de show geweest en die zag er heel leuk uit, meiden zijn nu op pad en morgen gaan we lekker vroeg ontbijten en met de tender naar de kant op de kaaimaneilanden.