deklerkseninamerika4.reismee.nl

Dag 18 - Grand Cayman

Vanmorgen vroeg opgestaan om naar de roggen te gaan, eerst lekker ontbeten, bagels met zalm, gepocheerd eitje, fruit, yoghurt, koffie, sapje, je kan kiezen wat je wilt en allemaal heerlijk. We moesten ons melden en op naar de tenderbootjes om naar de wal te gaan, daar stonden ze al met bordjes klaar en wezen ons de weg, de familie van 6 die we via facebook hadden ontmoet gingen met de zelfde boot mee alleen jammer dat ze de kids niet echt contact zoeken met de onze. Eerst met een bus en toen met een boot naar stingraycity, raar je ligt een eidn uit de kust en kan zo in het water staan op een zandbank, de roggen kwamen gelijk, sommige groot andere wat kleiner, je mocht ze aaien, vast houden en voor 7 jaar geluk zoenen. We hebben ook nog een massage gehad van een rog en helaas zat de tijd er veel te snel op en moesten we weer gaan.
Voor de rest is er niet zoveel, ja banken en juweliers en geld hebben we niet dus we zijn lekker teruggegaan naar de boot. Het zout van ons af gespoeld en lekker via roomservice de lunch besteld, broodjes tonijn, blt, broodje mozzarella en portobello's, coockies, cheesecake en fruit, heerlijk bed opgegeten. Meiden kijken even een filmpje op de ipad want het is erg warm nu buiten nu we in de haven liggen. Ik schrijf alvast het verhaal maar wanneer we het kunnnen plaatsen dat weten we nog niet. We lopen af en toe een rondje over de boot, drinken wat, nemen wat erbij, je kan werkelijk de hele dag eten. Douchen en verkleden en weer heerlijk eten, Ed voelt zich niet zo lekker, heeft het koutje dat Freddy aan mij gaf overgenomen en hij wordt steeds erger, hopen dat Tonny het niet krijgt. Ed slaapt vroeg, ik lees nog lekker wat en de meisjes vermaken zich met hun vrienden op het schip en gaan pas laat richting hun cabin.